Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie
Expertise: Advies van vijverspecialisten!
Snelle levering: Morgen in huis!
Zorgeloos kopen: 30-dagen retour!
Thuiswinkel Waarborg gecertificeerd!

Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd is of niet aankomt?

Wanneer uw bestelling vertraging ondervindt of niet arriveert zoals verwacht, neem dan onverwijld contact op met onze klantenservice. Vertragingen kunnen optreden door verschillende redenen, zoals drukte in sorteercentra of unieke afmetingen van uw pakket. In het ongelukkige geval dat een pakket beschadigd raakt en terugkeert naar ons, regelen wij onmiddellijk een nieuwe verzending voor u. Mocht de track & trace aangeven dat uw bestelling is geleverd, maar deze is niet bij u aangekomen, dan zullen we een onderzoek starten met de betrokken vervoerder en streven naar een snelle en passende oplossing. Houd er ook rekening mee dat uw bestelling in meerdere zendingen kan worden opgesplitst, wat kan leiden tot verschillende afleverdagen. We doen dit om ervoor te zorgen dat u uw producten zo snel mogelijk ontvangt, zelfs als ze niet allemaal tegelijkertijd klaar zijn voor verzending.